Fitnesse

Sopimus- ja maksuehdot

1. Kuukausi- ja sarjakortit ovat henkilökohtaisia

Sarja- ja kuukausituotteet ladataan asiakaskortille. Asiakaskortti maksaa kulloisenkin sopimuskauden voimassaolevan hinnoittelun mukaisesti, ja siihen ladataan kaikki ostetut kuukausi- ja sarjatuotteet. Kortilla pääset kulkemaan kulunvalvonnan kautta suoraan palvelun pariin ilman erillistä asiointia asiakaspalvelussa. Lisäksi voit ostaa verkkokaupasta tiettyjä tuotteita suoraan kortillesi. Asiakaskorttimaksua ei palauteta.

Kortin väärinkäytöstä seuraa sakko 50 € tai kortin sulkeminen.

2. Voimassaoloaika

Kukin tuote on voimassa yhden vuoden (365 pv) ostopäivästä ja se on käytettävä kokonaisuudessaan loppuun voimassaoloajan sisällä, mukaan lukien mahdolliset tauottamiset (kausikortit). Kausituotteet ovat voimassa seuraavasti: 1 kk =30 päivää, 3 kk = 90 päivää, 6 kk = 180 päivää ensimmäisestä käyttökerrasta alkaen kuitenkin enintään yhden vuoden (365pv) ostopäivästä. Kampanja- ja tarjoustuotteilla saattaa olla poikkeava voimassaoloaika.

3. Palveluiden käyttö

Kortille ostettua palvelua voi käyttää MH Fit Oy:n (Fitnesse – Gym Klaukkala) toimipisteessä.

5. Maksaminen

Tuotteet voi maksaa käteisellä tai debit/credit pankkikorteilla. Liikunta- sekä Kulttuuriseteleillä tai Saldokortilla, EAZY-break, Endenred, E-passi, Smartum.

MAKSUTAVAT

Maksaminen Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/ Maksutavat Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

6. Pyhät ja kesäaika

Emme hyvitä niitä kalenteripyhiä, jolloin hallimme ovat suljettuina. Hyvitämme mahdolliset huoltoseisokit 1 kk:n, 3 kk:n ja 6 kk:n tuotteeseen, jos tuote on ollut käyttämättä seisokin ajan.

8. Kortin katoaminen

Jos asiakaskortti häviää, ilmoita siitä meille välittömästi. Voimme sulkea hävinneen kortin ja siirtää tuotteet uudelle kortille. Uusi kortti maksaa 5,00€.

9. Lahjakortti

Lahjakortilla maksettaessa tulee lahjakortti esittää maksun yhteydessä. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi. Lahjakortti on voimassa 6-12 kk.

10. Tarjoukset

Tarjouksia ei voi yhdistää. Alennusprosentti tai euromääräinen alennus koskee vain normaalihintaisia tuotteita, ei alennusryhmähinnoiteltuja tai jo alennettuja tuotteita, jos ei toisin mainita. Kampanja- ja tarjoustuotteilla saattaa olla poikkeava voimassaoloaika.

11. Sairastapaukset ja tuotemuutokset

Sairastapauksissa kortin voimassaoloaikaa voidaan siirtää sairaustodistuksessa määritetylle ajalle, kun sairausloma on vähintään 14 vuorokautta. Tuotteiden muutokset tai vaihdokset käsittelemme tapauskohtaisesti. Rahanpalautuksia ei tehdä. Asiakaskorttimaksua ei palauteta.

12. Ikärajat eri palveluihin

Kuntosalille ikäraja on 13 vuotta yleisen turvallisuuden takaamiseksi. Pienet lapset eivät saa oleskella kuntosalilla heidän oman ja muiden asiakkaiden turvallisuuden vuoksi.

13. Korona

Korttia ei voi laittaa tauolle koronan vuoksi. Poikkeuksena korkean luokan riskiryhmät (seniorit yli 70v/ vakava sairaus).

Pidätämme oikeuden muutoksiin.